Usprawnij zarządzanie dokumentami za pomocą Office Connector
Office Connector to darmowe rozszerzenie Chrome zaprojektowane w celu zwiększenia funkcjonalności Fabasoft 4teamwork poprzez integrację z OneGov GEVER i Teamraum. To narzędzie zapewnia użytkownikom bezproblemowe połączenie między ich aplikacjami desktopowymi a aplikacjami internetowymi, co sprawia, że zarządzanie dokumentami jest bardziej efektywne i przyjazne dla użytkownika. Rozszerzenie oferuje aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące wersji aplikacji desktopowej Office Connector, zapewniając, że użytkownicy są zawsze świadomi statusu swojego oprogramowania.
Rozszerzenie nie tylko wyświetla aktualny numer wersji bezpośrednio w aplikacji internetowej, ale także informuje użytkowników, jeśli aplikacja desktopowa jest brakująca lub jeśli zainstalowana wersja jest przestarzała. Ta funkcja umożliwia uproszczony proces edycji, ponieważ aplikacja internetowa może dostosować swoją funkcjonalność w oparciu o wykrytą wersję Office Connector. Ogólnie rzecz biorąc, to narzędzie zwiększa produktywność, dostarczając użytkownikom niezbędnych informacji i płynniejszego przepływu pracy.





